Totaal aantal mijn Blog bekenen

Powered By Blogger

Zoeken in deze blog

maandag 30 augustus 2010

Voor de goede orde!!!


De verhalen die ik op mijn Blog schrijf, zijn niet altijd verhalen van mijn cliënten!
Vaak zijn het mijn gedachtes, ontstaan vanuit de praktijk. Als ik echt letterlijk het verhaal of gebeurtenis van een cliënt uit mijn praktijk op deze Blog zet, is dit altijd in overleg.

Wat uiteraard wél gebeurd, is dat ik geïnspireerd raak door de cliënten in mijn praktijk. Ik ga vanuit die gebeurtenissen/verhalen/momenten een verhaal op mijn Blog schrijven.
Zo zijn hele psychologische boeken ontstaan.

Een vriendin van mij wees me hierop, dat het kan voorkomen dat mensen mijn Blog lezen en denken "die klept over andere cliënten, dus wat let haar om ook over mij an publique
te kleppen".
Ik geef haar gelijk hierin, dus bij deze lieve mensen:
Ik zal nooit 'zomaar' iets schrijven. Als het té persoonlijk, en dus niet meer algemeen, is geschreven, dan is dit altijd bij de betreffende cliënt nagevraagd of dit ok is.

Vriendin: bedankt voor de tip! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het zeer fijn om reacties te krijgen, mits ze als feedback bedoeld zijn en zo ook geformuleerd zijn.
Zodra er vervelende, grove, dreigende, kwetsende teksten geschreven worden, zullen deze volledig genegeerd worden.