Totaal aantal mijn Blog bekenen

Powered By Blogger

Zoeken in deze blog

donderdag 1 juli 2010

Erkenning!!


Ook nieuwtjes wil ik graag kwijt op mijn Blog, dus bij deze:

Ik ben lid van een beroepsvereniging vanaf vandaag!!!!!

Ik had laatst een Blog geschreven over 'vertrouwenskwestie' en daarin stond ook dat zo'n lidmaatschap toch vertrouwen inboezemt bij mensen.
Ik heb zelfs nu ook een muurschild erbij besteld, zodat mensen die langs mijn praktijk lopen óók kunnen zien dat ik dus erkent ben.

Dit zegt dus ook iets over mijzelf! Want blijkbaar vind ik het prettig om erkent te worden. Buiten het feit dat dit misschien klandizie betekent, betekent dit toch ook dat ik voor écht aangezien wordt en niet alleen door mijzelf, maar tevens door een vereniging. Een vereniging, note bene, waardoor mensen een (gedeeltelijke) vergoeding via de zorgverzekering kunnen krijgen. Wauw toch?

Heb ik me om die reden lid gemaakt?
Nee.
Maar leuk voelt het wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het zeer fijn om reacties te krijgen, mits ze als feedback bedoeld zijn en zo ook geformuleerd zijn.
Zodra er vervelende, grove, dreigende, kwetsende teksten geschreven worden, zullen deze volledig genegeerd worden.