Totaal aantal mijn Blog bekenen

Powered By Blogger

Zoeken in deze blog

maandag 12 juli 2010

Forums, meerwaarde of irritatie?


Forums, je hebt er eigenlijk heel veel aan, maar o,...o,...o, wat een bron van ergernis kan dat zijn!

Mensen stellen er een vraag of gooien iets in de groep en voor je het weet, krijgt het hele 'gesprek' een geheel andere -een vaak vervelende- draai..

Ooit heb ik zelf een vraag gesteld op een forum wat speciaal over honden ging.
Eerlijk gezegd weet ik niet meer waar de vraag over ging, ik weet wel dat ik een bak ellende over me heen kreeg, terwijl ik simpel iéts vroeg.
Eerst ben ik dan pissig, want ja, ook ik ben mens. En daarna ga ik me echt proberen te verdiepen in wat de reden is dat men dit doet.
Maar ja, ik kén die mensen helemaal niet, dus dood spoor...

Ook had ik laatst behoorlijk lang last van een keelontsteking. Ik ben dus gaan Googlen en strandde ook weer op zo'n forum. (jaja, ze hebben óveral forums voor <-- wat op zich echt super is!!!)
Iemand stelde dezelfde vraag die ik had, iets over het lang duren van de keelontsteking/tips wat je eraan kunt doen enzo. Komt er een antwoord "Heb je geen aids?".............. Do I need to say more?? Wat een domme reactie, sorry, ik kan niks anders zeggen, ook niet als welzijnscoach. Dan vraag je je toch af 'wáárom?" (ik wel althans...)

Er is zeker meerwaarde aan forums, ik vraag me alleen af waarom sommige mensen hun 'mond niet kunnen houden' als ze alleen maar hun irritatie willen uiten? Op zich niks mis mee, moet ook! Alleen het doel wordt finaal voorbij gelopen als je alleen maar je irritatie spuit.

Spuit en help, als je echt vindt dat jouw irritatie meerwaarde heeft voor de vraag!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het zeer fijn om reacties te krijgen, mits ze als feedback bedoeld zijn en zo ook geformuleerd zijn.
Zodra er vervelende, grove, dreigende, kwetsende teksten geschreven worden, zullen deze volledig genegeerd worden.