Totaal aantal mijn Blog bekenen

Powered By Blogger

Zoeken in deze blog

woensdag 2 juni 2010

Thema avond


Oproep? Ja, misschien wel.
Als mensen het zo willen zien, graag!

Ik ben namelijk van plan om mijn praktijk meer 'smaak en kleur' te geven.
Ik wil dit doen middels workshops, thema avonden, praatgroepen.
Ik vind groepen zeer interessant. Er gebeurd van alles, zonder dat er eigenlijk iets gebeurd... Zo leuk!

Ik dacht aan workshops, maar vraag me tegelijk af of 3 uur wel een workshop te noemen is? Valt het dan niet in de categorie 'thema avond'?
What's in the name, want waar het mij om gaat, is dat ik mensen graag nieuwe inzichten geef.

Ik zit nu dus heerlijk te puzzelen en te ideeën hoe dit te gaan doen.
Ik heb momenteel een thema avond op papier gezet, wat 3 uur in beslag zal nemen, geschikt is voor een groep van 10 personen, 12,50 euro per persoon kost en gericht is "keuzes maak jezelf".

Nu alleen nog gegadigden...

Dus, wie dit als een oproep ziet: meld je aan!
Maar wie denkt "Boeoeh, slecht idee!", reageer en kom met opties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het zeer fijn om reacties te krijgen, mits ze als feedback bedoeld zijn en zo ook geformuleerd zijn.
Zodra er vervelende, grove, dreigende, kwetsende teksten geschreven worden, zullen deze volledig genegeerd worden.