Totaal aantal mijn Blog bekenen

Powered By Blogger

Zoeken in deze blog

donderdag 21 oktober 2010

15% korting op mijn boekje!!!

Ik heb een leuk boekje geschreven, namelijk: een deel van deze Blog!

Uiteraard zullen de meeste dneken "ja, maar ik kan het toch gratis lezen on line?" Klopt! Maar..... de meeste nemen de laptop niet mee de trein in, of naar bed. Dat kan met dit boekje wél.

Daarnaast is het een leuk cadeautje om te geven.

Het is leuk om even door te bladeren, makkelijk terug te lezen, binnen handbereik en sowieso een leuk exemplaar om gewoon te hebben.

Nu met 15% korting te koop bij Lulu.com via deze link:
http://www.lulu.com/product/12941016?cid=101710_nl_email_HERFST305

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het zeer fijn om reacties te krijgen, mits ze als feedback bedoeld zijn en zo ook geformuleerd zijn.
Zodra er vervelende, grove, dreigende, kwetsende teksten geschreven worden, zullen deze volledig genegeerd worden.