Totaal aantal mijn Blog bekenen

Powered By Blogger

Zoeken in deze blog

maandag 7 maart 2011

Medische basiskennis voor hulpverleners


Nounou, phoephoe... Ik heb examen gedaan van de eerste 2 modules van de opleiding "Medische basiskennis voor hulpverleners".
Wat een kluif! De eerste module ging over lichamelijke aspecten van groei en ontwikkeling en de tweede module over Pathologie, welke onderverdeeld is algemene pathologie en speciële (er staat een rode onderstreping onder dit woord, maar ik heb het echt zo overgenomen uit het studieboek...) pathologie.
Erg interessant, maar wel moeilijk.
Reden van deze studie is dat ik anders mijn lidmaatschap bij de NFG (beroepsvereniging) niet kan behouden. En dat zou weer inhouden dat cliënten geen vergoeding krijgen via hun zorgverzekeraar.
Daarnaast vind ik het voor mezelf eveneens een vereiste dat ik zo nu en dan een cursus of studie moet doen om bij te blijven en mezelf verder te ontplooien.

Maar goed, al bij al houdt dit wel in dat ik minder actief bezig ben op o.a. mijn Blog.
Nu heb ik even 'vrij', want in juni komt het examen van de 2 volgende modules aan bod, dus moet ik dan weer volop aan de bak qua studeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het zeer fijn om reacties te krijgen, mits ze als feedback bedoeld zijn en zo ook geformuleerd zijn.
Zodra er vervelende, grove, dreigende, kwetsende teksten geschreven worden, zullen deze volledig genegeerd worden.