Totaal aantal mijn Blog bekenen

Powered By Blogger

Zoeken in deze blog

dinsdag 29 maart 2011

Nieuwe mogelijkheid binnen mijn welzijnspraktijk!!



Ik las laatst bij een andere hulpverlener een zeer mooie mogelijkheid binnen haar praktijk, namelijk:
de mogelijkheid voor mensen om op een bepaald moment gratis en vrijblijvend te mailen voor kort advies en/of korte hulpvragen.
Dit vond ik zo'n mooi gebaar, dat ik dit nu ook binnnen mijn werkzaamheden heb ingebouwd.
Ik wil het echter anders doen, namelijk:
Ik bied de mogelijkheid om ieder gewenst moment een maal per week een mail te sturen waarop ik dan eenmalig kort advies/antwoord geef.
Deze kleine aanpassing omdat ik niet wil dat men afhankelijk van een bepaald tijdstip is.

Deze nieuwe mogelijkheid start vanaf VANDAAG!

Dus mensen, heb je korte hulpvragen, die aansluiten op mij werkgebied en kennis uiteraard, stuur me een mail en ik zal zo snel mogelijk reageren.

http://www.welzijnspraktijkzutphen.nl/Contactgegevens.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het zeer fijn om reacties te krijgen, mits ze als feedback bedoeld zijn en zo ook geformuleerd zijn.
Zodra er vervelende, grove, dreigende, kwetsende teksten geschreven worden, zullen deze volledig genegeerd worden.