Totaal aantal mijn Blog bekenen

Powered By Blogger

Zoeken in deze blog

woensdag 20 april 2011

Workshop Beter (in)zicht op je persoonlijkheid

http://www.welzijnspraktijkzutphen.nl/Workshop.html

Eindelijk is het weer zover! Ik heb een nieuwe workshop in elkaar gedraaid!
En ik ben er trots op!!

Het is een workshop ide je beter (in)inzicht op je jezelf geeft.
Middels theorie (die je via de mail van mij toegestuurd krijgt zodra de betaling is voldaan) en leuke oefeningen weet ik zeker dat je deze workshop een beter beeld hebt op je gedragingen, gedachten en gevoelens!

De workshop duurt 4 uur in totaal, met een kleine onderbreking voor thee en koffie.
De kosten zijn 35,= euro (incl. de thee en koffie)
De voorlopige data zijn:
- woensdag 18 mei van 13.30 tot 17.30 uur
- vrijdag 27 mei van 13.30 tot 17.30 uur

Als ik veel vragen krijg over de mogelijkheid in de avond, kan dit ook. Het tijdstip is dan van 18.30 tot 22.30 uur


Voor meer informatie, kun je altijd bellen of mailen:
T. 0575-785000
M. 06-16926946
E. info@welzijnspraktijkzutphen.nl

Heb je zelf geen behoefte of denk je dat je het niet nodig hebt, misschien weet je iemand anders die dit wel zou hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het zeer fijn om reacties te krijgen, mits ze als feedback bedoeld zijn en zo ook geformuleerd zijn.
Zodra er vervelende, grove, dreigende, kwetsende teksten geschreven worden, zullen deze volledig genegeerd worden.