Totaal aantal mijn Blog bekenen

Powered By Blogger

Zoeken in deze blog

woensdag 8 juni 2011

Groepspraktijkruimte




Joepie, eindelijk heb ik een vaste locatie elders dan mijn thuispraktijk!Dit, op de woensdagmorgen van 09.00 tot 13.00 uur.
Niet dat ik mijn thuispraktijk niet fijn vind, in tegenstelling zelfs! Maar dit is zo heerlijk om één ochtend in de week (nu nog, in de hoop tot uitbreiding) thuis de deur achter me dicht te trekken en 's middags weer thuis komen.

Grappig wel, want ik heb gekozen om zelfstandige te worden, met één van de redenen 'lekker thuis zijn'. En nu hunkerde ik naar een plekje buiten mijn huis.
Hierdoor dus duidelijk gekregen dat het mij vooral gaat om de vrijheid die ik ervaar! Die heb ik nu op ieder front, ook dus middels mijn praktijk elders, want daarvan geniet ik van de vrijheid dat ik niet gebonden ben aan de huiselijke sleur van eerst iedere keer de ruimte helemaal kinder- en huisdiervrij te maken. :)

Bovendien heeft mijn man op de woensdag zijn papa-dag en kan ik eigenlijk nooit echt lekker doorwerken. Als ik even ga plassen, voorbeeld, dan kleven er direct 2 kleine kindertjes om mijn benen 'optillen'... Hartstikke lief en snoezig, maar.... soms komt het dus niet uit.

Nu.... wat een vredige stilte is het hier op mijn nieuwe stekkie http://www.groepspraktijkvianatura.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het zeer fijn om reacties te krijgen, mits ze als feedback bedoeld zijn en zo ook geformuleerd zijn.
Zodra er vervelende, grove, dreigende, kwetsende teksten geschreven worden, zullen deze volledig genegeerd worden.